فروش لاك ناخن حرارتي ويونا ويژه عيد 95

لاك حرارتي ويونا ,فروش لاك جادويي ويونا,خريد اينترنتي لاك حرارتي ويونا,سفارش لاك حرارتي ويونا,خريد پستي لاك حرارتي ويونا,لاك حرارتي ويونا مدل جديد,جديد ترين لاك حرارتي ويونا,فروشگاه لاك حرارتي ويونا,لاك حرارتي ويونا زنانه

فروش لاك ناخن حرارتي ويونا ويژه عيد 95

۴۳۴ بازديد
لاك ناخن حرارتي ويونا
براي خريد پس از كليك روي دكمه خريد كالا و تكميل فرم سفارش ، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد ، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.
قيمت : 30,000  تومان
خريد پستي

لاك حرارتي ناخن

پكيج اورجينال 5 عددي

شامل رنگ هاي: قرمز، نارنجي، آبي، سبز و بنفش


ناخن هاي خود را به شكل شگف انگيزي خاص و زيبا كنيد

يكي از پر طرفدارترين محصولات آرايشي


قابليت تغيير رنگ با سرما و گرما

قابليت تغيير رنگ بادماي بدن

داراي درخشندگي فوق العاده

قيمت : 30000 تومان


لاك حرارتي، يك لاك منحصر به فرد مي باشد كه با تغييرات دماي بدن شما تغيير رنگ مي دهد. حتي با در دست داشتن چاي، شير، قهوه، و يا هر چيز داغ ديگر شما مي توانيد شاهد تغيير رنگ زيبا و خاص اين لاك باشيد. حتي مي توانيد دستان خود را در معرض آب سرد قرار دهيد تا طرح و رنگي تازه را بر روي ناخن هاي خود مشاهده كنيد. در واقع بايد گفت لاك حرارتي حساس به دماست و با افزايش و كاهش دما، رنگ آن تغيير مي كند. شما با خريد اين پكيج اورجينال 5 لاك حرارتي در رنگ هاي قرمز، نارنجي، آبي، سبز و بنفش تحويل خواهيد گرفت.



قيمت : 30000 تومان


لاك حرارتي ناخن در اثر حرارت گرما و سرما تغيير رنگ داده و رنگ زيبا و جذابي به خود مي گيرد و باعث شگفتي اطرافيانتان مي گردد به طوري كه اگر در مجلسي نشسته و چاي ميخوريد اگر از لاك حرارتي استفاده كرده باشيد رنگ آن در اثر حرارت چاي به يك رنگ ديگر تغيير پيدا ميكند و اين همان ويژگي منحصربه فرد اين لاك نسبت به ديگر لاك ها ميباشد و با وجود لاك حرارتي شما ديگر نيازي به لاك پاك كن نداريد چون در اثر سرما و گرما تغيير رنگ داده و زيبايي و جذابيت دستتان شما را چندين برابر جلوه مي دهد.

قيمت : 30000 تومان


ويژگي هاي لاك حرارتي ناخن:
- قابليت تغيير رنگ با سرما و گرما
- قابليت تغيير رنگ با دماي بدن
- داراي درخشندگي فوق العاده
- كيفيت بسيار بالا
- ماندگاري طولاني مدت
- پكيج اورجينال شامل 5 رنگ زيبا و جذاب: قرمز، نارنجي، آبي، سبز و بنفش









روش خريد: براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.


 

فروش ويژه لاك حرارتي اصل با كيفيت مناسب و قيمت ارزان

لاك حرارتي ويونا اورجينال

تغيير رنگ لاك به وسيله ي دماي بدن

در سه رنگ زيباي ياسي , بنفش و زرشكي

تغيير رنگ با دماي سرد و گرم

درخشندگي فوق العاده براي دستان زيباتر

lake-hararati-2

لاك حرارتي محصول جديد در سال 2015 مي باشد كه با استفاده از حرارت بدن تغيير رنگ مي دهد.اين لاك قابليت تغيير رنگ در سرما و گرما را دارا مي باشد و با در دست داشتن فنجان چاي , قهوه , شير , آب ميوه هاي سرد مي توانيد شاهد اين تغيير رنگ ها بر روي ناخن و جلوه ي زيباي آن باشيد.حتي با قرار دادن انگشتان دست در آب سرد و گرم نيز مي توانيد طرحي زيبا به ناخن هايتان بدهيد تا ديگران با ديدن آن حيرت زده شوند.لاك LCN در سه رنگ بنفش , زرشكي و ياسي عرضه مي شود و مي توان آن را در مهماني ها و جشن ها استفاده كرد.

http://www.takshop91.biz/uploads/2073_1452878762.jpg

ز گذشته تا به حال استفاده از لاك در ميان خانم ها و به خصوص دختران جوان رواج داشته است ، بر اين اساس كمپاني هاي توليد كننده لوازم آرايشي سعي در ارائه محصولاتي با كيفيت بيشتر و تنوع رنگي بسيار بالا داشته اند ، اما امروز محصولي را به شما معرفي مي كنيم كه يك تنوع بسيار بزرگ در عرصه لاك و لوازم آرايشي محسوب مي گردد.اين محصول ، لاك حرارتي نام دارد كه با توجه به تغيير دما ، تغيير رنگ مي دهد.

بله ، لاك حرارتي اين قابليت را دارد كه زماني سرد مي شود رنگ آن تيره و زماني كه گرم مي شود رنگ آن روشن مي گردد . اين محصول منحصر به فرد به تازگي معرفي و روانه بازار گرديده است و در همين مدن كوتاه نظر بسياري از افراد را به خود جلب نموده است.

http://www.takshop91.biz/uploads/2073_1452879669.jpg

ويژگي هاي لاك :

محصول جديد در سال 2015

در سه رنگ بنفش , زرشكي و ياسي

تغيير رنگ به وسيله ي دماي بدن

تغيير رنگ در سرما و گرما

درخشندگي فوق العاده براي زيبايي بيشتر دستان

مناسب براي هديه دادن

مناسب ست كردن با لباس هاي مجلسي و اسپرت

nail2

از ديگر ويژگي هاي اين محصول مي توان به تغيير رنگ متناسب با دماي بدن نيز اشاره كرد ، اين محصول به گونه اي خلاقانه طراحي شده است كه نظر هر فردي با هر سليقه اي را به خود جلب نمايد و در اين امر نيز بسيار موفق عمل كرده و بسياري از افراد حتي كساني كه بسيار مشكل پسند هستند نيز به خود جلب نمو ده است.

خـريد پستي >> قيمت فقـط :30000پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

 


قيمت : 30,000  تومان
خريد پستي
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.